סרטי תדמית – מה זה ולמה זה כדאי

מחקרים מראים שרשמים הנקלטים בדקות הראשונות של מפגש הם אלו שיקבעו את גורל העסקה. בעולם העסקים הגלובלי והדיגיטלי בו הזמן מוגבל, ההיצע אדיר, ויש צורך לקבל החלטות מהירות, הדקות הראשונות הן קריטיות להעברת מסר ממוקד – מה שלא העברת בדקות אלו כנראה שכבר לא תצליח להעביר.

סרט תדמית מיועד להעביר מסר ממוקד של פרופיל החברה, חתך כולל של המוצרים והשירותים שלה והיתרון היחסי של החברה בתחום בו היא מתמחה. הסרט לא יתמקד במוצר או שרות ספציפי אחד של החברה אלא באופי המוצרים ובתדמית החברה.
הסרט יכול להציג בן היתר את ה"אני מאמין" של החברה, המוצרים והשירותים של החברה, המנכ"ל והעובדים בחברה, את סביבת העבודה, את הלקוחות, את תהליך היצור, את מבנה החברה וכדומה. עם זאת, הסרט חייב ליצור תדמית אחידה והומוגנית שתעביר מסר ברור (גם אם מתוחכם) לקהל הלקוחות.

סרטי תדמית – המשמשים כפתיח לאתר האינטרנט, לפגישה עסקית, לכנס מסחרי או ככלי שווקי שניתן לשלוח ללקוח – הינם בין הכלים השווקיים הטובים ביותר שתוכל למצוא עבור העסק שלך. סרט הבנוי בצורה מקצועית ובמינון תכנים נכון מסוגל להעביר בשניות בודדות מסרים של עשרות דפים או הרצאות, וגם להיות מרשים, מבדר, ובמיוחד – זכיר.

סרט  עבור מוצר
סרט זה מציג באופן ספציפי מוצר אחד או שירות אחד של החברה שלכם. הסרט בעל מסר ממוקד מאוד עבור קהל יעד ייחודי. לרוב הסרט קצר, מכיל כותרות וקריינות תמציתית עם משפט מפתח קולע. בסרט כזה משולב קופירייטר מיקצועי האמון על השפה הפרסומית המדוייקת, ורבים מהם פונים גם אל שוק בינלאומי.