מדוע כדאי לשים סרט שיווקי באינטרנט

סקר שחקר התנהגות גולשים באתרי אינטרנט מצא כי גולש ממוצע שוהה באתר כשמונה שניות בלבד. במידה והוא לא מגלה עניין מיוחד בתוכן האתר הוא עובר מיד לאתר אחר. אם הצלחתם להשאיר את הגולש באתר שלכם, הסיכוי למכירה או לתגובה אחרת של הגולש עולה לאין שיעור. הפיתרון הוא לספק למשתמש גלישה חוויתית ומרתקת שתשאיר אותו באתר שלכם לאורך זמן.
הבעיה מתחדדת בשל הרגלי הגלישה העכשווים הצורכים גירויים ויזואלים שיימשכו את העין בכל רגע נתון.
אתרים גדושי תוכן טקסטואלי מעייפים את הגולש ומראים לו את הדרך החוצה מן האתר שלכם אפילו אם השקעתם מאמצים אדירים כדי להביאו לאתרכם. האינטרנט הפך לכלי השידור של המאה ה-21 והוא חופשי ופתוח לכולם, גם למסר העסקי שלכם.

הפיתרון היעיל ביותר הוא הכנסת עניין לאתר בצורת סרטון וידאו קצר וממוקד שיצור התעניינות ראשונית וייגרה את הצופה להמשיך את הגלישה באתרכם. הצוות המקצועי שלנו מתמחה בתרגום אפקטיבי של תוכן שיווקי לסרטים שיווקיים עבור האינטרנט. השימוש בסרטים אלו חורג מן האתר עצמו ויכול למעשה להביא גולשים אל האתר כחלק מקידום חיצוני – פרסום ויראלי.

סרט ויראלי
כשמו כן הוא, סרט שעובר ברשתות חברתיות וכמו וירוס צובר יותר ויותר צופים. רק שכאן לא מדובר בנזק כמו וירוס למחשב אלא בסרט שעובר כי הגולשים חושבים שהוא משעשע מפתיע וכייפי ולכן הם רוצים לשתף את חבריהם. בסרטים הללו לרוב יש מרכיבי הומור והפתעה (Shock) והם עובדים "הפוך על הפוך" תוך יצירת רעש תקשורתי (Buzz).

בסרטון ההדרכה הבא מסביר ג'ימס את האסטרטרגיה להפצת הסרט שלכם ב- Youtube