מדוע אנו זקוקים לסרט שיווקי לחברה שלנו

מדוע אנו זקוקים לסרט כדי לשווק את החברה שלנו? מה רע בדף אינטרנט סטנדרטי, בברושורים לתערוכה, כמה תמונות מאימג' בנק וכדומה.

שילוב סרטים במערך השיווקי שלכם יעביר את המסר בצורה הממוקדת ביותר וימשוך אליו תשומת לב חיובית. בסרטים יש מרכיבים רבים שהפכו אותו למדיום המשפיע ביותר בעידן המודרני. תראו איך הילדים שלכם יושבים מכושפים מול הטלויזיה והקולנוע ותבינו כמה כוח יש למדיה הזו.

בקצב הטכנולוגי של היום איש לא יעיין בתוכן המוצג בצורה משעממת אלא יחפש תוכן ויזואלי מתוחכם שיבדר אותו או שיגרה את האינטלקט והרגש שלו. קריאה ויזואלית היא מהירה ויעילה. עיבוד נתונים מתוך תמונה הוא תהליך שאנו מאומנים בו מרגע הלידה והוא מכיל אינפורמציה רבה ומורכבת.

צפו בסרט המוצר שעשינו עבור Ultraslide בשימוש בטכנולוגית Green Screen:

ואם אנחנו חוזרים לעסק שלכם, נבדוק מה יותר אפקטיבי, שורות על שורות של מילים בדף, או פרזנטר מציג בעזרת צילום ואנימציה את היתרונות של החברה אחד לאחד. לא יותר פשוט לראות איך המפעל שלכם עובד ממש מול העיניים במקום לכתוב עליו, ולא כדאי לראות איך פועל מוצר ההיי-טק שלכם מבפנים באמצעות אנימציה מדליקה מאשר לכתוב עליו  תילי מילים.

הסרט מביא את העסק שלכם אל הלקוח. במקום לעשות לו סיור בחברה שלכם, (מה שברוב המקרים בלתי אפשרי), אתם מביאים את החברה שלכם אליו, וכל זאת בלחיצת כפתור. סרט יכול לשמש לאתר האינטרנט, לכנסים ותערוכות, למצגת עסקית, לתצוגה בעת פגישות עסקיות, לדיוור ויראלי ברשתות חברתיות, לשימוש והדרכה בקרב עובדי החברה, ולשילוב ב-CD שישווק את מוצר או שירות החברה.